Leírás és Paraméterek
Az alap Twist 350 hajtóműhöz képest módosított szoftver, trafó és villanymotor, mely során a terhelhetősége nem változott, azonban a tolórúd mozgási sebessége duplája, mint az alap Twist 350 motoré.
Kifejezetten fedett, nagy méretű kapukra. A Sommer egyedi fékrendszerével a hajtómű akár 2 tonnás igénybevételnek is képes ellenállni pl. szélterhelés vagy betörési kísérlet esetén
- tolórúd mozgási sebessége 40 mm/s
 - maximum szárny hossz: 4 m
 - maximum szárny súly: 700 kg
 - akár 6 m2 fedett kapufelület
 - emelkedő szárnyú és kifelé nyíló kapukhoz is felszerelhető
 - rádiórendszer: SOMloq2, nagy hatótávolságú, lophatatlan, extrém biztonságú, ugrókódos
 - 2 db. négygombos Pearl Vibe távirányítóval, mely vibrál, ha a rádióvevő vette a távirányító jelét
 - max. 40 távirányító betanítási lehetőség (memóriahely), mely Memo-val 450-re bővíthető
 - 1 pár 180 fokban elfordítható fénysorompóval (7029V000)
 - BUS rendszerű fénysorompót is tud kezelni
 - mágneses végállás kapcsolókkal nyitás és zárás irányban is
 - 24V-os egyenáramú hajtómű, lassítással és akadályérzékeléssel
 - automata vagy félautomata zárás funkció
 - kapu állapot visszajelzés integrált relével (DIP kapcsolókkal beállítható)
 - 2 db. mágneszár beköthető
 - STOP és vészkapcsoló bemenet
 - definiált nyitás és zárás bemenet
 
Ami nálunk a termékhez tartozik:
- ha ránk bízza hajtóműve beépítését a Sommer anyavállalat 5 év alkatrész garanciáján belül 2 év teljes körű telepítési garanciát is vállalunk!
 - egyszeri ingyenes vezérlés programozással (ha a gyári beállítások nem megfelelőek) - részletek itt
 - a hajtómű szett tartalma szabadon variálható, kérje ajánlatunkat e-mail-ben vagy tanácsadásért forduljon hozzánk bizalommal a fenti telefonszámon.
 - megvásárolható extra garancia - részletek itt
 - műszaki segítség nyújtás
 
Meghajtásaink mágneses (reed-relés) nyitás és zárás oldali végállás kapcsolókkal vannak ellátva - indulásnál és megállásnál gyorsít és lassít, nem rángatja a kapuszerkezetet, finoman zár, csattanás nélkül. Szélterheléskor is minden esetben végállástól végállásig közlekedik, nem számol időt.
Akadályérzékelés: ha akadályt észlel, azonnal megáll, vagy visszanyit (programozható).
Beállítható, hogy a kapu egy adott idő (programozható) elteltével automatikusan bezárjon (automata záródás), ez esetben 2 pár fénysorompó alkalmazását javasoljuk.
Áramszünet esetén kulcsos kioldási lehetőség áll rendelkezésre belülről, a kapu könnyedén, kézzel mozgathatóvá válik. Lehetőség van kívülről bowdenes kireteszelhetőségre is.
A 24V egyenáramú motorok rendkívül strapabírók, halkak és nagy nyitás számot tesznek lehetővé problémamentesen. További előny a 230V-os motorokkal szemben, hogy nem veszít nyomatékot a futás során. A kapuszárnyak mozgatásának minden centiméterén ugyanaz az erő áll rendelkezésre.
A Somloq2 rádiórendszer 868,95 Mhz-es frfekvenciasávon nagy hatótávolságot biztosít és megbízható kapcsolatot teremt a jeladó és hajtómű között. A 128 bites kódolású technika eredményképp a kód rendkívül biztonságos, lophatatlan. Ezért szoktuk előszeretettel alkalmazni akár riasztók ki- és bekapcsolására is. A távirányítókon minden gomb saját kóddal rendelkezik. A kétirányú rádiókommunikációnak köszönhetően a távirányítók visszarezegnek, ha a vezérlés vette a jelet.
A piacon egyedülálló módon a SOMMER-nél robbantott ábráról minden alkatrész után rendelhető. A német anyavállalat azt is garantálja, hogy ezeket az alkatrészeket a hajtómű kivezetése utána is biztosítja minimum 10 évig.
Fontos:
	A szerelés megkezdése előtt az A és B méreteket meg kell határozni. Minél nagyobb a B méret, annál finomabban beállítható az akadályérzékelés, valamint javul a hajtómű és a kapuszárny közötti erőátvitel. A hajtómű igénybevétele csökken, mely az élettartamát jelentősen megnöveli. Szélterhelt, ütköző nélküli vagy nagyobb súlyú és méretű kapuknál a B méret maximalizására törekedjünk kihasználva teljes lökethosszot, ha szükséges webshopunkban elérhető B méret növelő konzolokkal!
	Ha a két pillér mérete különböző, akkor arra fokozottan ügyelni kell.
"A" méret: a kapu forgáspontja és a motor felfogatási pontja közti szélesség (mm)
	"B" méret: a kapu forgáspontja és a motor felfogatási pontja közti mélység (mm)
	
a nagyított kép megtekintéséhez kattintson ide
                                                    